Szerelem a múltból



Gyerekkoromtól kezdve egészen 18 éves koromig folyamatosan (kb 10-20 napos rendszerességgel) azt álmodtam, hogy egy kastélyban futok egy egy hosszú lépcsőn, és állandóan hátra nézek, hogy nem lát-e meg valaki. Ennél tovább soha nem jutottam, mert mindig felébredtem. Lány voltam, de teljesen más, mint most. Ezt még akkor nem tudtam hova tenni, de tisztán emlékszem minden részletre. Másfél évvel ezelőtt egy barátnőmnél jártam, és a bejárati ajtójukkal szemben van egy könyvespolc. Ahogy beléptem, rögtön kiszúrtam magamnak egy könyvet, és ösztönösen odamentem, leemeltem a polcról. Kinyitottam a könyvet, és azon az oldalon megpillantottam a kastéyt, amiről annyit álmodtam gyerekkoromban. Teljesen ledöbbentem. Írországban van a kastély, és 1295-ben építették egy szintén Viktória nevű nőnek, aztán eladták egy komornyik családnak. Egy szerencsém volt: a könyvben benne van a lépcső eredeti állapotában. Azóta ugyanis felújították és teljesen másképpen néz ki. (ennek a neten néztem utána) Rá nem sokra előjött a komplett élet: egy rangosabb embernek voltam a szeretője, akiről tudom, hogy ki a mostani életemben. :) Természetesen el fogom menni Írországba, és megnézem a kastélyt, mert ezek elég konkrét dolgok, és kiváncsi vagyok, hogy a helyszín milyen emlékeket fog bennem ébreszteni.

Több év elteltével azóta kiderült, ki volt a szeretőm. Óriási érzelmek lobbantak fel köztünk, nem véletlenül. Viktória



Megjegyzések