Látomások a jövőből




"Már kisgyermekkoromban kezdődött, hogy olykor előre láttam olyan dolgokat amik csak napokkal, hónapokkal vagy évekkel később következtek be. Most már ott tartok hogy néha azt is előre látom ami a következő pillanatban fog történni.

Az egyik ilyen eset volt, amikor kisgyermekként játszottunk kint a ház előtt ( ez egy társas ház nagy udvarral ) a szomszéd néni unokájával és mint egy pillanat felvétel beugrott, hogy a nagybátyámhoz érkező bácsinak mentőt kell hívni mert leesett a biciklijéről mivel szívrohamot kapott. Futottam be anyukámhoz, hogy az Árpi bácsinak mentő kell mert fáj a szíve. Ezen a felnőttek nagyot nevettek, de két nappal később megtörtént, akkor pedig azt kérdezték, hogy honnan tudtam. 

Egy másik történet, még itt is kisgyermek voltam és a szomszédban egy nagyon kedves házaspár lakott ők akkor már közel voltak a nyugdíjhoz. Egyik reggel jött át a Mariskanéni hogy egy kicsit sok káposztát hoztak neki és szívesen ad belőle ( ő egyébként szakácsnő volt ). Amikor belépett az ajtón akkor is úgy mint egy rövid kis videó ugrott be fekete fehér képekkel, hogy a férjét megrúgja egy ló mert haragszik rá ( Laci bácsi lovász volt ) . 4 nappal később ez is bekövetkezett! 
De a felnőttek olyanok, hogy amit egy gyerek mond azt nem mindig veszik komolyan.

Ebben a történetben már középiskolába jártam, amikor egy délután szóltak a haverok, hogy hétvégén kispályás teremtorna lesz és kellek a csapatba. Szombatra virradóra azt álmodtam, hogy egyik csapattársunkat lerúgják és 2 helyen törik el a keze és Dávidnak hívják! Az nap délelőtt mentünk a buszra és közben kérdeztem a többieket, hogy lesz-e Dávid nevű emberke a csapatban és igennel feleltek. Mondtam nekik, hogy lefogják rúgni és 2 helyen fog eltörni a keze. Ez az első mérkőzés 10. percében megtörtént. A többiek úgy néztek rám mint ha valami szörny lennék." (Adrián)




Megjegyzések