A lélek felszabadulása




Kedves Viki! Engedd meg hogy én is elmondjam tapasztalataim. Még nem olyan rég oldottam magam a meditációiddal és még nem sok változás történt de azt gondoltam megosztanám ezt is ha nem baj. Sok mindenre rájöttem azóta. Tudatosult bennem, hogy lehet hogy azért is nem tudtam eddig megélni a szerelmet, mert régi kötelékek láncoltak a múlthoz. Ezeket sikerült elkezdeni eloldozni mert azóta valami megváltozott bennem. Sokkal optimistábban szemlélem a jövőt, az érzéseim teljesen megváltoztak. Mintha kivirágzott volna a lelkem. 6 év szenvedés után végre ki tudtam mondani a férjemnek, hogy el akarok válni. Azon viszont csodálkoztam, hogy most nem erőszakoskodott és zsarolt, egyszerűen beleegyezett. Nagyon hatékonynak éreztem az oldásokat. Láttam magam, ahol egzotikus helyen éltem, a párom a mostani férjem volt és nem tudtam megszabadulni tőle, mert egyfolytában birtokolt, bántott. Így volt ez a mostani életben is. Eddig akármennyire akartam, nem tudtam elválni tőle. Ezért örülök most ennyire. A másik érdekesség az hogy múlt héten kedden megismerkedtem egy férfival aki elkérte a telefonszámomat. Nem vagyok benne biztos hogy megjött az igazi de már évek óta nem történt ilyen velem és ez nekem nagy dolog. De lehet hogy a kötelékoldás miatt magamnak köszönhetem mert megengedtem hogy ilyen történjen. Még nem tudom lesz e valami folytatása de érzem hogy beindultak a dolgok. Mindent nagyon köszönöm. A továbbiakról is beszámolok majd. Üdvözöl Márti Szlovákiából




Megjegyzések