Élmények régmúlt életekből





Szia Viki!

Szeretném leírni azt amit tapasztaltam, átélhettem az előző élet meditációval.

Egész életemben tartottam a nadrágszíjjaktól, díszes övektől. Ha vettem olyan nadrágot amin volt öv, az övek előbb vagy utóbb a szekrény aljába kerültek, majd a kukába, tudat alatt nem szerettem őket...

A meditáció alatt a képtárban volt egy pillanat amit hihetetlen intenzíven éltem meg. Ott lógott egy nadrágszíj a falon, amit felismertem, és akkor élesen fájdalmasan bevillant egy kép. A földön félig ülő helyzetben felnéztem, egy fekete kalapos frakkos férfit láttam, aki előttem állt, a kezében a szíjjal, dühösen teljes erőből a csatos részével az arcomba vág.... talán a férjem lehetett, aki iránt semmit sem éreztem. 
Éreztem ahogy szanaszét fröccsen a vérem, mintha széttört volna az orrom... ÉREZTEM, HOGY NYELEM A VÉREM!!!!! Éreztem a vér fémes ízét a számban, torkomban... Ösztönösen kinyitottam a szemem.. Valahogy ott maradt bennem lezáratlanul, többször eszembe jut, van amikor végigfut a hideg a hátamon.. van amikor közönyösen érint..

De jó dolgok is történtek... volt amikor átölelt a testvérem, annyira életszerű volt, mintha tényleg megtörtént volna, hihetetlen jó érzés volt újra érezni és látni.. 

Van egy férfi, gyönyörű barna szemekkel, akivel eddig kettő közös élményem volt múltbeli életeimben, jelenlegi életünkben pedig van vele egy lezáratlan félbemaradt szerelmi ügyem. Az egyik közös életünkben talán Itáliában lehetett, én voltam a szeretője, a testvérem vagy / és? a kisfiam pedig az apukám, ott én voltam az engedetlen gyermek...
Egy másik életben egy sziklás zöld vidéken pedig én voltam a nő akit nagyon szeretett, de fiatalon meghaltam talán gyermekszülésben, vagy gyermekszülés után.. Ott játszott három gyermek a földön, tudtam, hogy az enyém is ott van akit én szültem, de valahogy mégsem ismertem. Éreztem, hogy nagyon hiányzom a férfinek, hihetetlen szomorúság volt a szemében, szomorú volt amit a hiányom miatt érzett. 
A utazások alatt képek villannak be, van amikor élesen van amikor homályosan, nem mindig egyértelműen állnak össze egy egész történetté. 

Köszönöm Viki neked ezeket a hihetetlen élményeket, tudom előbb vagy utóbb nekem személyesen találkoznom kell Veled!


Anett

Megjegyzések