Amikor beindulnak az energiák



Kedves Viktória és Mártika!

Köszönetemet szeretném kifejezni arra vonatkozólag, hogy ott lehettem az oldáson! Egyben szeretném is megosztani az ott szerzett és utána érzett tapasztalatomat! Kezdem azzal, hogy nagyon jól éreztem magamat, és meglepő volt számomra az egész napi meditáció! Elsőre, amikor a talpamra helyezték a köveket, abban a pilanatban elkezdett zsibbadni, és rögtön a jobb oldalamon a lábamtól felfelé a homlokomig egy éles tű szúrást éreztem! Nekem sokat szokott ott fájni, és nem aludhattam ezen az oldalon sohasem, de még aznap este észre vettem, hogy tudok aludni a jobb oldalamon, és azóta sem fáj a fejem ott! Már ez is egy csoda számomra!

A fénylények és az energiák nagyon szépen dolgoztak, tisztitottak! Hétfön pedig úgy ébredtem, mint akit összevertek, mindenem fájt és nagyon rosszul éreztem magamat, nem láttam rendesen! Tudtam, megindult a tisztulási folyamat! Ezért aztán egész nap, folyamatosan figyeltem magamat! Délután már egész jól voltam! Megdöbbentő mégis az, hogy én nem a párkapcsolat miatt mentem, hanem teljesen más probléma miatt, de mégis a férjem sokkalta szeretetteljesebben fordul hozzám azóta! De igazán csoda jó érzés! Aztán jőttek a másik jó fordulatok, egy nagyon régi jó barátnöm felhivott, pedig már vagy egy éve nem is beszéltünk, telefonon, nagyon meg örűltem neki! Szóval a fény lények a baráti kapcsolatokat is meg megerösitik és jobbá teszik! Erre már csak egy hab a tortán,este a másik ismerösünk, hozott nekem ajándékba befőtteket és savanyúságokat, mondanom se kell, hogy szintén tudtam ez az energia hatása, hiszen ezek az emberek régebben nagyon irigyek és féltékenyek voltak ránk, lám ma meg hoz a férj ajándékot! Viktoria és kedves Mártika ,ez számomra igen nagy hatással van, köszönöm, hogy újból veletek lehetek, és tanulhatok tőletek! Igaz barátok vagytok akik sokat segitetek másokon! Most egyelőre ennyi amit leirhatok,de ez számomra sokat jelent! Még egyszer köszönöm,és várom a többi karma oldásokat! (Marikától kaptuk aki 3 nappal az oldás után küldte nekünk)


Megjegyzések