Kis változásokból nagy sikerek





Szia Viki,

Szeretném meghálálni valahogyan a sok önzetlen segítséget Neked és Anyukádnak és elmondani mi mindenre voltak jók Nekem az oldások eddig  és megosztanák, néhány megtapasztalást, élményt hálám jeléül.  Másfél éve kezdtem el hozzátok járni, nyáron is volt egy adag oldás sorozatom, azóta bizton állíthatom, hogy más ember lettem. Hogy miben tapasztaltam ezt meg. Millió egy dologban: emberi kapcsolataimban, tudok nemet mondani az embereknek, tudom mit akarok az élettől és hogyan, életcélom is kirajzolódik folyamatosan, mivel jól kommunikálok az emberekkel az elmúlt időszakban több embert sikerült kibékítenem egymással vagy egészségügyi gondjaikra megoldást találni, segíteni, vagy csak egyszerűen a szeretet és egymás elfogadását elősegíteni, saját magammal kezdtem mindent természetesen, "allergiáim" szűntek meg, még a "tej allergiámból" van egy kicsi, de az is csak idő kérdése és megoldom. Alapvetően megváltoztam, elfogadtam és szeretem magamat és másokkal is így vagyok, ha valaki fel akar bosszantani akkor pl.próbálok rájönni miért is lehet ez, nekem is egy tükör nyilván  és megoldást találni problémára, napi szinten beszélgetek Istennel, Univerzummal és az Angyalokkal, nagyon jó érzés pl. naponta hálát adni mindenért ami történt velem vagy ami eszembe jut azokért és mindezek után az ember mosolyog, hogy húú ez jól esett.   

Ikerlelkemet is tudom ki az.  Te is megmondtad mikor találkozok Vele.  Egy külön történetben majd mesélek. Most csak az érzésről. Amit eddig tapasztaltam, éltem át az számomra mese és csoda és minden!!!!.  Habár még nem ismerem név szerint, még nem beszéltem vele, alig volt még kommunikáció, mert a munka közbe szólt.  Viszont ami volt az maga a mennyei csoda semmi földi jóhoz nem fogható érzés, boldogság és minden, egyszerűen  leírhatatlan!!!   ááá szinte ordítani tudnék a boldogságtól még így is, hogy nem ismerem Őt, legutóbb is ismét Nekem sikerült elmenekülnöm előle. Tudom miért kellett úgy lennie! Mindenben a tudatosságot keresem már.  Majd mikor az Univerzum is úgy gondolja és természetesen az Ikerlelkem szabad akarata is akkor majd ismét összehoz Minket a sors. Tudom, hogy így lesz másképp nem is lehet.  Mélységesen tisztelem az Ő szabad akaratát és nem akarom Én megmondani, hogy  mikor lépjen be az életembe. Nehéz dolog türelmesnek és kitartónak lenni iszonyú Nekem ez lecke volt Vele szemben tudom. Természetesen tudom, hogy idő is kell mindenhez, attól, még hogy az ember elfogad, elenged, stb, teremt, dolgokat idő is kell a megvalósuláshoz hacsak pár nap vagy hét is. Az Univerzumnak össze kell raknia a dolgokat. Nagyon érzem Őt milliószor egy nap. Biztosan nagyon közel van hozzám már, rengeteg jelet szoktam kapni naponta az Angyaloktól, az Univerzumtól és már ezek is boldogsággal töltenek, el mindig mosolygok is rajtuk.  Szuper jó érzés és dolog ez is. Mennyei boldogság fog el most is ahogy írok mindenről a tapasztalataimról, az Ikerlelkemről a másik felemről. Jaj de szeretem Őt !!!  Vele kapcsolatban azt érzem, hogy egy vulkán van bennem, ami kifog törni a következő találkozáskor, rajta is láttam, legutóbb hacsak messziről is   Annyira aranyos volt az Univerzum, ahogy rendezte a dolgokat és mégse hozott össze Minket  úgy kellett lennie tudom. Komolyan tetszett minden történés eddig az Univerzum részéről. Volt, ami persze először rossz volt aláírom, viszont utána rájöttem, hogy a lehető legjobb történés volt akkor. Így ahogy most vagyok én már boldognak érzem magam, tudom teljes csak az Ikerlélekkel, a másik felével  lehet az ember, viszont ahhoz jól, boldognak,  szeretetteljesnek és kiegyensúlyozottnak kell magát éreznie az embernek szerintem, hogy aztán az Égiek tegyék a dolgukat és ahogy elrendeltetett a két testben lévő egy lélek végre egymásra találjon.!!!  

Csak szerettem volna Viki megköszöni és meghálálni az eddigi segítségeteket, ezért is írtam ennyi mindent, hogy érezzétek mennyire boldogsággal tölt el minden. !!!!  

Hálásan köszönök szépen mindent és millióóó egy  puszi!!!   Anett



Megjegyzések