Köszönönet




Kedves Viki!

Nagyon régóta készülök írni Neked, megköszönni a sok segítséget, kedvességet, amit Tőled kaptam.
Mindennap olvasom az írásaidat, és rengetegszer kapok megértést, megerősítést az éppen aktuális élethelyzetemmel kapcsolatban. Többször előfordult, hogy számomra megmagyarázhatatlan félelem, szorongás uralkodott el rajtam, és egyszercsak megjelent az írásod, amelyben közvetítetted felénk az aktuális energiák hatásait, és amelyből választ kaptam a történésekre, amelyek éppen aggasztottak. Ezért nagyon hálás vagyok, mert nagyon sokszor merítettem erőt ezekből a csodálatos összegzésekből.
Ezenkívül szeretnék köszönetet mondani azért, hogy a csodálatos Tudásod, Képességed
mellett egy nagyon természetes, kedves és segítőkész ember tudtál maradni.
Tudom és hiszem, hogy nagyon sok emberen fogsz még segíteni megtalálni önmagukat, mint ahogy eddig is rengeteg embernek segítettél, köztük nekem is.
Mégegyszer köszönöm, és nagyon örülök, hogy ismerhetlek Téged!
A legjobbakat kívánom Neked és Szeretteidnek!

Hálával és szeretettel! Adri




Megjegyzések