Nyisd ki a szíved, biztonságban leszel




Nem mered kinyitni a szíved, megélni a szeretetet?

Igen, itt a szivedben bujkálhat a csalódástól, visszautasítástól való félelem, de ha nem próbálod meg? Ha nem nyitod ki a szived önmagad és mások szeretetére, akkor lemaradsz a csodáról!

Lemaradsz arról a csodáról, hogy megtapasztald, milyen érzés ön-magad szeretetében lenni,

lemaradsz arról, milyen érzés, amikor mások által szeretve vagy!


Hogyan ébreszgesd a szivedben lévő szeretetet?

Egy ötlet:

Reggel ébredés után kezdheted a napod hálaadással. Én kimegyek a kertbe, a napsugarak melegítik arcomat és egyszerűen spontál elönt a hála érzés. Megköszönöm, azokat a dolgokat, amiért hálás lehetek. Lehetnek ezek egyszerű dolgok, pl. megköszönni a jó időt, az egészséget, megköszönni:


,,Vagyok, aki vagyok, én vagyok. Boldog vagyok, teljes vagyok, én vagyok."


,,Köszönöm, hogy van állásom, köszönöm, hogy másoknak segíthetek,
köszönöm, hogy egészséges vagyok, 
köszönöm, hogy harmónikus párkapcsolatban vagyok,
köszönöm, hogy, olyan emberek vannak körülöttem, akiket szeretek és akik szeretnek.
Köszönöm az életemben lévő próbákat, hiszen ezek által fejlődhetek.
Köszönöm a tisztánlátást, a bölcsességet, köszönöm, hogy vagyok aki vagyok!"


A hálaadás útat nyit a benned lévő szeretetnek. A napod szeretettel kezdődik és szeretetben folytatódik. A rajtad lévő derű pedig átragad másokra is, igy megtöbbszörözitek ezt a csodás öröm állapotot.

Amikor kinyillik a szived és önzetlenül, elvárások nélkül szeretsz, hidd el, hogy a környezeted Téged fog visszatükrözni. Szíved olyan, mint egy érzékelő központ, tehát másokat is érezni fogsz. Érteni és látni fogod mi mozgat másokat. Félelmeid, aggodalmaid, hogy nem vagy szerethető eltünnek.

Próbáld ki milyen nyitott szívvel élni!

Próbáld ki milyen ön-magad szeretni!




Kép forrása: reikiguide.org



Megjegyzések