Újhold - teremtés


Bár meggyőződésem, hogy gondolatainkkal, szavainkkal, tetteinkkel és érzéseinkkel minden nap, minden pillanatban teremtünk, mégis jó alkalomnak tartom havonta egyszer, újholdkor figyelni magunkra. 
Ezeken a napokon mindig szánok egy órát arra, hogy letisztázzam, mit várok a következő időszaktól. Nem azért, mert azt hiszem, ilyenkor jobban hat, de újholdkor legalább nem felejtem el. :) Megmondom őszintén, semmi különbséget nem vettem észre abban, hogy melyik napon teremtek, vagy tisztázom le az érzéseimet. De a havi 1 kontroll nekem pont elég. 
Kicsit elcsendesedek, bekapcsolok egy kellemes zenét, gyújtok egy gyertyát, füstölőt, teremtek egy számomra nagyon kellemes hangulatot. Hívok segítőket a fényből, és mindig tudatosítom magamban, hogy az életemért én vagyok a felelős. Tudom, hogy mindent én teremtek. Ilyenkor átgondolom az elmúlt időszakot, és megfogalmazom, mit szeretnék az előttem álló néhány héttől/hónaptól. Általában teszek érte felajánlást, hiszen tudom, hogy az univerzum egyik legnagyobb törvénye a kiegyenlítődés. A semmiért nem adnak valamit. Általában olyan dolgokat ajánlok fel, melyek előrébb visznek, és tudom, hogy fejlődök általuk. Amik nevelnek, amiktől többé válok. Pl. felajánlom kívánságaimért cserébe, hogy minden nap meditálok. Vagyis ha szeretném, hogy valami megoldódjon, akkor teszek érte. Szoktam felajánlani böjtöt. Vagy azt, hogy minden nap mozgok a friss levegőn. Én így motiválom magam. Rendszerint meg is kapom, amit kérek. 
Tisztában vagyok azzal, hogy X dolgot azért nem kaptam még meg, mert tanítja nekem pl. a türelmet... vagy az elengedést. Ilyenkor cserébe felajánlom a mozgást, mely szintén a kitartásomat növeli. Tehát kiérdemlem, amit szeretnék.
Elmondom, mi mindent szeretnék megvalósítani a következő időszakban, és ehhez kérek lehetőségeket. Nem azt kívánom, hogy hulljon az ölembe, hanem hogy tegyenek az utamba lehetőségeket. Mindig hozzáteszem azt is, hogy segítsenek abban, hogy észrevegyem ezeket a lehetőségeket.
Részletesen elsorolok mindent, majd kérem, hogy amit most mondtam, azt vegyék milliószorosan komolyabban, mint azt, ami egész nap kimegy belőlem gondolatok, szavak, tettek vagy érzések formájában (hiszen azzal is teremtünk, és néha ezek ellentmondanak egymásnak). Majd lezárom azzal, hogy: ÍGY LEGYEN!

Évek óta így csinálom, és nekem működik! :)

Újhold meditáció: https://youtu.be/A-q6AqTN3oA




Megjegyzések

  1. Tudtam a leírt dolgokról csak a problémám,hogy egyszerre sok dologba belefogok azt is megtapasztaltam ha magam nem korlátozom magam az élet korlátoz ez többnyire nem tetsző számomra.Az elméleti tudás kevés kell a tapasztalás!Átmentem rajta.Igyekszem most már cselekvéssel is megélni a teremtő törvényeket.Köszönöm a bejegyzést,hogy emlékeztetett!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése