Születés és karmaoldás




XVIII. század, Franciaország. Egy kis faluban vagyunk. Az utcák porosak nincs út nincs járda mindenütt háziállatok szaladgálnak fel,s alá. Látszólag mindenütt nagy a szegénység.

Én elcsigázva és reményvesztetten ülök a ház ajtajából kivezető lépcső alján. Dolgos, öreg kezeim fáradtan pihennek térdemen. A cipőm lukas, talán nem is az én méretem. Ruhám rongyos , foltos és fakó.

Szemeim a távolba tekintenek, ahol feltűnik egy fiatal ereje teljében lévő ifjú (jelenlegi párom),aki felénk sétál.

Mellettem két vagy három kisgyermek játszadozik. Szakadt ruhában vannak, boldognak tűnnek.

A történet számomra egyre világosabbá vált .

A férjem aki már meghalt véget nem érő alkoholizmusa következtében egyedül hagyott engem a gyermekeimmel.

Felnőtt fiam teljes mellszélességgel mellettem áll és mindenben segít családjának.

Rendkívüli módon tisztel mint anyát és becsül mint nőt.

Megfogadta nekem,hogy találkozunk még, de akkor ő fog gondoskodni rólam. Feloldódott a blokkom és meg tudott születni a kisfiam. (Ildikó, 32 éves)


Megjegyzések