Meggyógyultam!



Kedves Viktória. Fogadd szeretettel rövid kis sikertörténetem. Születésem óta volt egy heg a nyakamon, holott soha semmi sérülés nem ért engem, ami miatt oda kerülhetett vona. 16 éve folyamatosan köhögöm, és semmi okát nem találták az orvosok. Néha megmagyarázhatatlan fuldoklás jött rá, ami halálfélelemmel társult. Főként tavasszal, amikor még hozzájött egy pollen-allergia. Az első meditációmon egy régi életembe kerültem, ahol indiánként egy faluban éltem. Felgyújtották a falut, én pedig megégtem, belehaltam. 30 éves voltam, és ebben az életemben is 30 éves koromban kezdődött ez a problémám. Akkor született a fiam, és ebben a régi életben ő "ölt meg"... Kezdtem érteni a dolgokat és már másnaptól jobban éreztem magam. 

A következő alkalommal egy olyan életet láttam, ahol német katonák támadtak rám, és úgy haltam meg, hogy meglőttek. Pont azon a helyen, ahol a hegem van. Végül a harmadik alkalommal viszonylag fiatal lányként felakasztottak, és sokszor éltem meg most is azt az érzést, hogy fuldoklom. Ennek az okát nem tudom, de talán nem is ez volt a lényeg. 

Nem tudom, hogy a megértés miatt, vagy miért, de megváltozott minden. Meg kellett bocsátani a szüleimnek, magamnak, és azoknak, akik bántottak. A köhögésem eleinte felerősödött, és kb egy hónap után teljesen elmaradt. A tödőm tisztább, sokkal könnyebben és mélyebben veszem a levegőt. Most tavasz van, ilyenkor már az allergiám is rég elő szokott jönni. De most jól vagyok. És volt egy visszatérő álmom: állandóan azt láttam, hogy belefulladok a tengerbe, mert kidobnak egy hajóról. Ez is megszűnt! Köszönöm! Piroska, 46

Megjegyzések