Az élet tündérmeséje




Szia Viki. Örülök neki mert a történetem a legnézettebb cikkek közé tartozik :) /Egy megdöbbentő igaz történet/ Mari-anna története magával ragadott, és gondolatokat ébresztett bennem. Mióta dolgozom magamon, semmi nem áll utamba. Nem szégyellem, előtte egy csődnek éreztem magam. Bár elég jó környezetben nőttem fel. A siker nem állt távol a családomtól, és egy pozitív önkép alakult ki bennem a fejlődésem során. Mégis a kamaszkori élmények, megaláztatások olyan mély nyomokat hagytak bennem, amitől bezártam teljesen. De miután megszületett bennem az elhatározás, semmi nem állt az utamba. Időmet, energiámat nem kímélve ugrottam neki a változásnak.

Sok ember csak sopánkodik, de tenni nem hajlandó. Így nehéz... Tudod, mikor azt mondják, bármit megtennék, hogy jobb legyen. Mikor meg felajánlod neki a segítséget, akkor meg azt mondja, nem ilyenre gondoltam. Hát akkor milyenre? Most akkor megteszünk mindent, vagy nem? Én megtettem. Ellavírozhattam volna, nem feltétlenül kellett volna a sok arculcsapást elviselnem, tök jól ellennék, mert a családom igencsak jól él. De én több akartam lenni. Megtalálni magam, megtalálni a párom, az életcélom, és hasznosnak érezni magam. A karrierem rövid időm belül megtaláltam. Elkezdtem üzletet építeni Pozsonyban, majd kimentem Párizsba, és már 5 országban dolgozom. Pedig megtehetném, hogy otthon lógatom a lábam. Nem a könnyebb utat választottam. Nem beültem 8 órára egy irodába, hanem minden nap megküzdve önmagammal, végigbőgve az éjszakákat mentem előre a célom felé. Mert volt egy álmom. Egy álmom, hogy annyi pénzt keressek, amiből adhatok a világnak. Nem hatalmas házra, autóra vágytam (bár az is meglett), hanem arra, hogy jobbá tegyem ezt a világot. Az én világomat. És hálás vagyok Vikinek, hogy segített nekem. Az oldások rengeteget segítettek. A lelkem kivirágzott. Bár üzletileg semmi közünk egymáshoz, egyfelé nézünk, egy célért harcolunk. A világ csodálatos. Vagyis az én világom az. Rengeteg ember vár még arra, hogy megfogjam a kezét. Annyira erős lettem, hogy néha azt érzem, a hegyeket elhordanám a hátamon. Megtaláltam a tökéletes küldetést, életcélt. Mivel ezt felvállaltam, az élet megjutalmazott. Büszke vagyok magamra. Mertem önmagam megvalósítani. Higgyétek el, mindenkinek ott a lehetőség. Nem feladni kell, hanem menni előre. Jószándékkal közelítem az embereket, mindenkiben próbálom a legjobbakat meglátni, hiszen ez az, ami működik. Ettől szép a világom. Az elmúlt évben számtalan ország kultúráját ismertem meg, és azt látom, hogy az emberek mindenhol egyformák. Mindenhol jók. Engem csak jó emberekkel hoz össze a sors. Boldog vagyok, elégedett, hogy azt az életet élhetem, amit megálmodtam kislánykoromban. De keményen, nagyon keményem megküzdöttem érte. Mert volt egy álmom.
A gondolkodásom és az önismeret sodort mindig a megfelelő helyre. És amiért a leghálásabb vagyok ennek az oldalnak és létrehozójának, az az, hogy itt ismertem meg életem párját. Elárulok egy titkot: nemsokára összeházasodunk. :o) Az én életem egy gyönyörű tündérmese, és hiszem, hogy a tied is az, csak fel kell fedezned a saját történeted. Merj nagyon álmodni, és tégy érte, még akkor is, ha húz, ha fáj, ha azt érzed, belerokkansz. Mert ha van egy álmod, akkor megvannak az eszközök is a megvalósításhoz. Olyan életcélt válassz, ami az emberiség javát szolgálja. Én tudom, hogy azért kaptam meg mindent rövid idő alatt, mert egy olyan nemes cél szolgálatába álltam, ami emberek millióinak életét teszi jobbá, szebbé, boldogabbá. Segítettünk az iszapkatasztrófánál, ott voltam személyesen, a Haiti katasztrófánál, az Egyesült Államokban a hurrikán területein. És élvezem. Attól függetlenül, hogy ez nagyon fájdalmas. Egy érzékeny női lélek vagyok (halak). De amikor látom a remény csillogását emberek szemében, mikor megfogom a kezüket, minden nehézségem és minden fájdalmas érzésem felcserélem boldogságra. Ilyenkor mondom azt, hogy megérte. Engem ezek az érzések éltetnek. És tudom, hogy azért kaptam meg mindent az élettől, mert egy ilyen célnak szenteltem magam. Egy magas cél érdekében élek. S mivel ezen az oldalon megvan az a fejlődés, amit emberek csak a nyomoruk által élhetnek meg, nincs szükségem se betegségekre, se csődre. Megtanulom a leckét, fejlődöm. Az emberek a kényelmi zónát nem hagyják el, azért nem tudnak teremteni. De választhatsz más utat. Fejlődhetsz másként, ahogyan én is tettem.

Merd felvállalni önmagad, merj a világ szolgálatába állni, küzdd le a blokkjaid, és éld az az életet, amit megálmodtál magadnak! Niki, 29






Megjegyzések