Apró lépések, nagy sikerek



Szia Viki! Szeretném én is elmesélni, mi történt oldások óta. Az első oldás után kimentem az udvarra rágyújtani és éreztem, hogy nem kell a cigi. A második szünetben már ki se mentem és azóta se gyújtottam rá. Évek óta próbálok leszokni sikertelenül. Nem tudom mi köze a párkapcsolati oldásnak a dohányzáshoz de nálam bejött az tény. Észrevettem hogy azóta sokkal egészségesebb ételeket eszek mert azt kívánom. Egyre jobban érzem magam. Kicsit el voltam keseredve, mert azt éreztem, hogy nekem nem annyira sikerültek az oldások, alig láttam ér éreztem valamit. De sok dolog történt azóta. Le tudtam magamban zárni egy 6 éve tartó plátói szerelmet, ami teljesen fölemésztett. Ami érdekes az, hogy észrevettem egy férfit, aki eddig teljesen semleges volt számomra. Ő hajtott rám, de én elvakultan tartogattam magam egy elérhetetlen álomnak. Lehet, hogy a blokkjaim miatt nem vettem észre ezt a másikat? Nem tudom, mindenesetre egyre jobban érzem magam, és szeretnék menni minél több oldásra. Köszönettel Petra


Megjegyzések