Osztogatom a szeretetet


Kedves Viki, hihetetlenül gyönyörű álmom láttam egyik oldásodban. Légies könnyedséggel jártam az emberek között és nemes egyszerűséggel szeretetet osztogattam. Akinek ölelésre volt szüksége, megöleltem, aki sírt, megvigasztaltam, aki egyedül volt, megsimogattam és beszélgettem vele. Olyan kellemes érzés volt és olyan valóságos, hogy megfogadtam magamnak, hogy ezt bizony én meg fogom valósítani. Ennek hatására önkéntesnek jelentkeztem egy hajléktalanoknak otthont adó szervezethez, majd segítettem adománygyűjtésben rászoruló családoknak. Ez vezetett el az életfeladatomhoz, amit olyan régóta kerestem. A meditációid nekem maga a megnyugvás, tudom, ha problémám van, nálad találok megoldást. Vannak még dolgok, amiket nem tudok befogadni, ezt abból is érzem, hogy mindig találok kifogást, miért ne foglalkozzak a témával, holott igenis nagyon fontos lenne. Tényleg mindennek eljön az ideje és mindenre meg kell érni. Én már arra is büszke vagyok, hogy a saját utamat járom, és ehhez nincs szükségem senki segítségére. Meggyógyítottam a kapcsolatom a szüleimmel és a testvéremmel. Sokkal szebbnek és jobbnak látom magam, mint egy éve. A szerelemnek még félve nyíladozom, de ez a következő projekt. Köszönöm Viki, ennyit változtam a segítségeddel. Örökké hálás leszek. Eszti



Megjegyzések