A gyógyulás a megbocsátással kezdődik



Most vasárnap voltam nálatok 3.alkalommal és leírnám a történetemet.

39 éves vagyok az életem hála istennek nem a katasztrófák sorozata, egy életigenlő pozitív gondolkodású, nem adom fel típusúnak tartom magam, vannak terveim, álmaim amit megtudok valósítani ,és lejönnek a fizikai síkra szinte mindig, egyelőre minden úgy alakult az életemben, ahogy azt kívántam. Itt volt egy kis kitérő.

2011 decemberében terhes lettem teljesen spontán minden erőlködés nélkül.Én mindenképpen egy oroszlán jegyű kisfiút szerettem volna. 2012 áprilisában 20 hetes terhes voltam, amikor Down-kórt állapítottak meg( kislány volt ), megszakítottuk a terhességet (meg kellett szüljem). 10% esélyt adtak az életben maradásra megszületés után. Hálás voltam, hogy kiderült és dönthettem. 2012 novemberében újból terhes lettem. Minden rendben zajlott hál istennek itt már mindegy volt kisfiú vagy kislány, csak ne legyen baja. 2013. augusztus 9.-én megszületett Nátán, a kisfiam az oroszlán jegyében. A terhességem alatt végig volt egy 6mm-es cisztám a bal petefészkemben, amit figyeltek, kicsit nagyobb lett, de ne okozott problémát, mondta a nőgyógyász, hogy szülés után menjek vissza, hogy megnézze. 2014 májusában elmentem hozzá, addigra 6x8 cm-re nőtt meg, nem volt jó szerkezetű a tumormarker eredményeim is rosszak voltak nagyon, le is fogytam, augusztusban megműtött, a bal petefészkemet sajnos el kellett távolítani. Decemberben újabb tumormarker és ultrahang, az eredmény nem volt a legjobb, de nem rossz, sőt a jobb petefészkemben is találtak cisztát 27mmx13mm ezt egy ct vizsgálat megerősítette. Majd idén májusban megint tumormarker, ultrahang,  ott volt a ciszta a tumormarkerem emelkedett, a nőgyógyász azt mondta, az előzményekre való tekintettel és hogy a tumormarkerem emelkedett, meg kell műteni. A műtét július 2-án volt. Nagyon megijedtem, féltem.

A testvérem megkérdezte nincs-e kedvem elmenni hozzátok a test betegségei oldásra, mondtam de persze, elmentünk, én megmondom őszintén, fogalmam sem volt, hogy ez mi lesz, hogy zajlik ez, meg mondhatnám nem is hittem ebbe, csak jól hangzott. Mikor odaértünk, mondtam a testvéremnek Mártinak, ha más nem lesz alszok egy jót. Nem aludtam nagyon jó volt, mind a 3 oldást végig sírtam, megkönnyebbülve jöttem el jó érzésekkel. Mondta, hogy lesz következő megyünk??? Mondtam persze!! Ott még azt sem tudtam mi az oldás, amire megyünk. Megint nagyon tetszett, nagyon jól éreztem magam, ott már éreztem, hogy valami elkezdődött. A meditációban megjelent az a lélek, akit anno megkellett szüljek, újra találkoztunk, most is nagyon nagy fájdalom volt, bár azt gondoltam, hogy már ezen túl vagyok feldolgoztam, és akkor jött a felismerés, hogy őt elengedtem, csak magamnak nem bocsátottam meg, hogy esélyt se adtam neki az életre. Végig sírtam a meditációt. Estére úgy éreztem magam, mint aki 20 óra fizikai munkát végzett és rettentő koszosnak és büdösnek éreztem magam, egy órát fürödtem, hajat mostam, sikáltam magam a kádban, amit sose szoktam, mert mindig zuhanyozom. Eljött a július 2-a, bementem a kórházba, mintha nem is műtétre mentem volna nagyon magabiztosan semmi sírás semmi félelem, nem volt a műtét előtt már ultrahang. Megműtöttek laporoszkópiával, felébredtem az altatásból, meglepően nagyon jól voltam, több ápoló és az altató orvos is megjegyezte, felhívtam a nőgyógyászt és elújságoltam neki, hogy nagyon jól vagyok. Ő mondta, hogy ennek nagyon örül, mert bent is nagyon jól vagyok. Nem volt cisztám, a hashártyámon volt összenövés meg kicsit gyulladt volt, de az valószínű, hogy az előző műtétem miatt van, mert ott vágtak, mint a császáros szüléseknél.mA varrat szedésnél megkérdeztem, mi a további lépés azt mondta teljesen gyógyultnak nyilvánít engem!!!!! Nagyon hálás vagyok, hogy sikerült !Csodaként élem meg!! Ma már azt is elhiszem, hogy testünket mi betegítjük meg és mi gyógyítjuk meg!!! Vasárnap, amikor elmeséltem nektek az oldáson rendesen el sem tudtam mesélni, mert elcsuklott a hangom, örömömben ezért is írtam le ezt inkább.


Örülök nagyon, hogy a testvérem, Márti elhívott és eljött velem mert különben biztos hogy nem mentem volna el hozzátok magamtól, hogy amit ti csináltok az ennyire hatásos volt, remélem még rengeteg embernek tudtok segíteni, és hálás vagyok jó istennek amiért mindig segít, vezet az utamon!!! Nagyon nagyon köszönöm!!!! Brigitta


Guzsik-Mohácsi Viktória (http://elozoeletek.blogspot.com)


Online meditációk és előadások: https://www.patreon.com/utmutatoaleleknek


Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/utmutatoaleleknek1/?fref=ts


Facebook csoportunk: https://www.facebook.com/groups/1108624685917176/


Gyakori kérdések: http://elozoeletek.blogspot.com/p/gyakori-kerdesek.html


Kövess bennünket instagramon is: https://www.instagram.com/utmutatoaleleknek/


YouTube csatornánk: https://www.youtube.com/channel/UCoeNAsAktMxha-n9QYVit1A


Könyveimről információkat itt találsz: http://elozoeletek.blogspot.com/p/konyvinformaciok.html



Megjegyzések