Úton...




Szia Viki, 

2012 év elején találtam meg az oldaladat itt a Facebook-on és vele együtt a blogodat is. Egy pár hónapig csak olvasgattam az írásaidat és a blogodat. Mindig nagyon érdekeltek és tetszettek az írásaid, aztán egy szép nyári délutánon rászántam magam, hogy elmenjek hozzád egy oldásra. Majd a következőre és a következőre…. Ezek hatalmas töltéseket és energiákat adtak nekem és szép lassan egy teljesen új emberré formáltak. Sok mindent elkezdtem másképp látni és tudatosan másképpen csinálni. A meditációk alatt kezdett el kialakulni a belső látásom, és amik közben „jöttek” képekké formálódni. Ahogy egyre többet meditáltam ezek egyre élesebbé és érthetőbbé váltak. Ma már ott tartok, hogy napi szinten meditálok és a blogodon található két meditációt is rendszeresen használom. Az előző életes nagyon sokat segített, sok blokkot oldottam fel vele előző életeimből. Voltak köztük olyanok, amiket nem mindig értettem meg elsőre, sőt…. Óriási zagyvaságok voltak. Fogalmam sem volt róla mi is akart az lenni amit láttam. Aztán eltelt egy kis idő és egyszer csak egy-egy éppen felmerülő helyzet kapcsán beugrott, hogy EZ AZ!!! És minden értelmet nyert. És persze megértést, felismerést. Ezzel pedig feloldódtak a blokkok. Egy csomó blokk. Mostanára vagy száz kilóval érzem magam könnyebbnek. 
Szóval nagyon hálás vagyok Nektek, hogy elindulhattam ezen az úton, és megismerhettelek benneteket. Nélkületek ma nem lennék az aki. Nagyon sok minden történt azóta velem, és történik is folyamatosan. Az utóbbi időben tényleg érezhetően felgyorsultak az események. Hosszú út áll már mögöttem, de meg előttem is! És az írásaid!! Mindig szenzációsak, és persze mindig a legjobbkor jönnek! Imádom őket! Sokat lehet meríteni belőlük, és mindig felemelnek és jobb kedvre derítenek, amikor azt kell! Egy nagy áldás az nekünk magyar embereknek, hogy Te vagy!! Kívánom, hogy sokáig folytasd a munkát, amit csinálsz, és soha semmiért ne add fel! Csakis ezzel az őszinte, tiszta, feltétel nélküli szeretettel lehet felemelni az embereket, ezt a kis országot és az egész bolygót, ahogy egyre többen csatlakoznak hozzá- hozzád! Köszönöm!! :)


 Krisztina



Megjegyzések