Önvédelem




A tisztánérzők gyakran panaszkodnak fokozott érzékenységre. Két leggyakoribb panaszuk: „magamba szívom a többiek negatív energiáját” és „levert leszek, mert mindenkinek az érzelmeit átérzem”.

Ironikus módon a tisztánérzők gyakran választanak olyan foglakozást, ahol nagyobb valószínűséggel kerülnek fizikai kontaktusba másokkal.
Azok, akik az érzéseiken keresztül értik meg a világot, nagyon gyakran lesznek masszőrök, és foglalkoznak energiagyógyítással vagy tanácsadással. És bár rendkívül jó teljesítményt nyújtanak ezeken a területeken, muszáj megtenniük bizonyos óvintézkedéseket, hogy ne szívják magukba pácienseik negatív érzelmeinek hordalékát.

Kétféle módon kerülhetik el ezt, "megelőző" intézkedésekkel és tisztítással.

A megelőzés azt jelenti, hogy le kell védened magad a többiek negatív energiájával szemben.
A tisztítás során kiengeded az energiát, amelyet magadba fogadtál, beleértve azt is, amely a saját félelmes gondolataidból származik.



Megelőző védekezés

Ezek a praktikák kicsit a születésszabályozáshoz hasonlítanak, - nem százszázalékos a hatékonyságuk, de számottevő védelmet nyújtanak.
Sokféle módon leárnyékolhatod magad, én itt most csak a két kedvenc módszeremet mutatom be:

1. Zene. Az angyalok azt mondják, hogy a zene, - mintegy szellemi árnyékolóként - védő energiával vesz körül minket. Stresszes helyzetekben tehát jól teszed, ha folyamatosan szól a zene ott, ahol vagy. Nemcsak megelőzésre, hanem tisztításra is nagyon alkalmas.
Sandalphon arkangyal a zene angyala, aki Mihály arkangyallal együttműködve söpri le rólad a negatív hatásokat.
Kérd Sandalphon segítségét a különböző helyzeteknek megfelelő zene kiválasztásához. Meditáció közben tégy fel egy CD-t, és kérd meg Sandalphont, hogy a dallammal együtt dolgozva árnyékoljon le és tisztítson meg téged.


2. Rózsaszín fény.
Az angyalok tanították meg nekem ezt a módszert egyszer az edzőteremben.
Köszöntem egy nőnek, akit soha nem láttam azelőtt, csak keresztezte egymást az utunk a súlyzók között. Rögtön teljes részletességgel elkezdte mesélni nekem a műtéteket, amelyeken átesett. Tudtam, hogy muszáj beszélnie róla, és baráti hallgatóságot keres. Azt is jól tudtam azonban, hogy a betegségekről szóló végtelen szóáradatával negatív energiát lövell magából.
Gondolatban az angyalaim segítségét kértem. „Vedd körül magad egy rózsaszín fénycsővel!”- jött azonnali tanácsuk. Elképzeltem, amint egy magas, rózsaszínben fénylő hengerben állok, mintha csak egy rúzstok közepébe képzeltem volna magam. Túllógott a fejemen, és lefelé a lábamon is.
„Soha nem szeretted fehér fénnyel körülvenni magad - emlékeztettek az angyalok -, mert úgy érezted, hogy ezzel elvágod magad a többiektől. Mivel az életed küldetése miatt különösen fontos, hogy kapcsolatban légy az emberekkel, és ne szigetelődj el, most sem akartad használnia fehér fénypajzsot.”
Igazat mondtak.

Bár jól ismertem a védekező módszereket, nagyon ritkán alkalmaztam őket, mert ott akartam lenni a pácienseimmel.

Egyszer egy olyan pszichiáterrel dolgoztam együtt, aki egy hatalmas tölgyfa íróasztal mögül kezelte a betegeit. Mindig úgy véltem, hogy az érzelmi intimitást levédő falként állította maga és a páciensei közé az asztalt, amely emellett hatalmi szimbólumként is szolgált.
Én nem akartam a fehér fényt használni tanácsadás alatt, mert úgy éreztem, hogy elszigetelem vele magam a páciensektől.

Az angyalok így folytatták: „Nézd, ez a rózsaszín fénypajzs mennyire más! Nézd, hogyan sugározza az erős isteni szeretetenergiát erre a nőre. És az sem mellékes, hogy milyen csodálatosan erőtejesen küldi befelé, feléd is a mennyei energiát. Ezen a rózsaszín fénypajzson pedig semmi nem hatolhat át, csak az isteni szeretetből eredő energiák. Ezért ily módon teljesen ott lehetsz e mellett a nő mellett, anélkül hogy a szenvedésről szóló illúzióit magadra vennéd.”
Azóta nagyon jó eredménnyel alkalmazom a rózsaszín fénypajzs technikáját, és azoktól is kapok pozitív visszajelzéseket, akiknek megtanítottam. Köszönöm nektek, angyalok!



Tisztítás

Néha fáradtak, ingerlények vagy lehangoltak vagyunk, anélkül hogy tudnánk az okát. A baj pedig sokszor a negatív beállítottságú embertársainkkal való kölcsönhatásainkból ered.
Ha segítő pályán dolgozol, különösen erősen ki vagy téve a negatív érzelmeknek, és nagyon fontos, hogy ezeket az energiákat rendszeresen kitakarítsd magadból.

A megtisztuláshoz használhatod az éteri kötelékek elvágását, vagy a vákumtechnikát, vagy a „porszívózást” is (mindkét módszert megismerheted egy későbbi fejezetben).
A szellemi szeméttől azonban természetanyánk segítségével szabadulhatsz meg a legegyszerűbben. Ahogy a növények friss oxigénné alakítják a szén-dioxidot, ugyanúgy képesek feldolgozni az alacsonyabb energiákat is. Különösen sokat segít a növényzet, amikor szeretnéd megszabadítani a testedet az energetikai mérgektől.

Az angyalok arra biztatnak minket, hogy tartsunk növényt az ágyunk mellett, - egy-egy cserepes növény az éjjeliszekrényen csodákat művelhet, miközben alszol. Magába szívja a napközben magadhoz vett nehéz energiát, és kiküldi az éterbe.
Ne aggódj, ettől semmi baja sem lesz a növényednek.

Ha bármilyen módon emberekkel dolgozol, de különösen, ha masszázzsal vagy tanácsadással foglalkozol (ahol nyitott vagy a pácienseid által kiengedett negativitásra), tarts növényeket a munkahelyeden.

Máris frissebbnek érezheted magad esténként, ha ezt az egyszerű dolgot megteszed!
Az angyalok azt mondják, hogy a széles levelű növények a legjobbak, mert a nagy levélfelülettel nagyobb energiamezőket tudnak magukba fogadni. Jó választás lehet például egy pletyka vagy egy filodendron. Nem szerencsés szúrós vagy hegyes levelű növényekkel körülvenni magad.
Érdekes, hogy a térrendezés ősi kínai tudománya, a feng-shui is azt javasolja, hogy tartózkodjunk az ilyen növényektől. A hegyes, szúrós levelek nyilvánvalóan nem a pozitív energiaáramlást támogatják.

Dr. Doreen Virtue






Aktuális oldások és tanfolyamok programja az alábbi linken megtekinthető: 



Kövess bennünket instagrammon is: https://www.instagram.com/utmutatoaleleknek/


Könyveimről információkat itt találsz: https://elozoeletek.blogspot.com/2019/08/konyvinformaciok.html

Megjegyzések