A Középső Oszlop arkangyalainak imái

Ima Metatron arkangyalhoz

Metatron, Mennyei Krónikás, Fény Őrzője, az időbe áradó megnyilvánult univerzum, az Isten-királyság önmagában nyugvó üdvösségének koronája, boldogságfénye, szépsége, Te, ki a lét-egység határtalan lehetőségeit biztosítva terelgetsz utamon, Te, ki mindenütt jelenvalóságoddal a tökéletesedéshez vezető utat mutatod! Gyógyítsd meg minden betegségem, óvd meg lelkem templomát, hogy hosszú életem során bűntelen, megtisztult szívvel imádhassalak téged, földi létem megjutalmazóját! Ámen! 


Ima Mikhael arkangyalhoz

Mikhael, Ragyogás és Bölcsesség Hercege, Nagy Védelmező, Te ki minden irányba fényt, életet adó lámpa, a létezés tudatosságának meditatív gyönyörűsége vagy! Magasztalom hatalmasságod, gazdagságod! Köszönöm, hogy a bölcsesség-forrás csatornájává tettél, és magamban hordozhatom ideasugárzó erőd, mindent átfogó fényed. Ámen!


Ima Gabriel arkangyalhoz

Kérlek megbocsátó, hatalmas Gabriel, Igazság Angyala, bocsásd meg bűneimet! Adj reményt és hitet, hogy helyreállítsam testem, lelkem, szellemem egyensúlyát, egységét, és újra egészséges lehessek, s tiszta lélekkel, erős, szerető szívvel, bátran viseljem földi életem! Ámen!


Ima Szandalphon arkangyalhoz

Buzgón imádkozom hozzád Szandalphon, Imádkozók hercege! Eddigi életem neked köszönhetem. Tudom és hiszem, részem van a spirituális birodalomban. Isten bennem van, ezért földi életem egésszé tételéhez érdem szerint kapok tőled segítséget, áldást nehéz körülményeim megoldásához, megpróbáltatásaim elviseléséhez. Ámen!

Forrás: Késmárki László: Angyali imák és kéztartások Ankh Kiadó 2015.




Megjegyzések